Op Tweede Paasdag hebben we een feestelijke Paasbrunch georganiseerd voor mensen uit de buurt die zich daarvoor hadden aangemeld. We hebben er zelf enorm van genoten – en we hopen dat onze gasten die ervaring delen!
“Ik vond het hartverwarmend en bemoedigend,” zegt Jacob, één van onze barista’s en de initiatienemer van brunch. “Ik vond het zelf een groot succes. Gasten waren enthousiast over het eten en waardeerden de manier waarop we rekening hielden met dieetwensen. Er hing warme en relaxte sfeer, en de betrokkenheid van de vrijwilligers die meehielpen was heel fijn.”
Was je erbij en wil je delen wat je ervan vond? We horen het graag van je!

